Tidsstyring, eller time management, er et sentralt samtaleemne på mange arbeidsplasser. Tidsstyring handler om å planlegge sin tid slik at man får optimalt utbytte av den. Å være effektiv med den tiden man har tilgjengelig er viktig, hvis man for eksempel vil se fremskritt i sin karriere eller føle mer mestring i hverdagen. Fordelene ved mer effektiv tidsbruk er enrome, og kan på en arbeidsplass måles i kroner og ører. Utover høyere produktivitet, vil effektiv tidsstyring føre mer til fritid og andre gjøremål. GoMentor har en rekke tilknyttede spesialister, som tilbyr online coaching og kan hjelpe med tidsstyrig.
Her er to tips som kan hjelpe deg med din egen tidsstyring. Dette er to grunnleggende trinn som kan starte din vei mot en mer effektiv hverdag.
Man kan bruke mye tid på å lese om grunnleggende tips, slik som disse, men dersom man ikke får tatt de i bruk i prasis vil det ikke gjøre en stor forskjell. En coach kan lære deg og dine ansatte å bruke tidsstyring som et verktøy i arbeidshverdagen, og oppleve større grad av suksess og mestring. GoMentor sine tilknyttede coacher kan tilby både praktiske tips til en mer effektiv hverdag, men også den erfaringen og støtten som er nødvendig for å gjøre større, posiive endringer. Når man har mer tid til å jobbe med de viktige arbeidsoppgavnene, kan man se uforventede resulater. Vi ønsker å hjelpe medarbeidere på alle nivåer til å bli bedre på å disponere deres tid og dermed bli bedre ansatte.
Finn din mentor i listen under eller søk mer spesifikt via 'Finn ekspert' til høyre på siden.