GoMentor 24/7 - FAQ - GoMentor

GoMentor 24/7 - FAQ

Spørgsmål og svar til GoMentor 24/7

Finder du ikke svar her, er du altid velkommen til at kontakte os

 

HVA ER GOMENTOR 24/7?

GoMentor 24/7 er fortrolig online terapi og coaching, hvor du kan skrive ubegrenset med din personlige psykolog, terapeut eller coach via GoMentors eget sikre chatsystem. Du har mulighet for full anonymitet. Du kan skrive ubegrenset fra pc, tablet eller smarttelefon, uansett om du tregner terapi, coaching eller veiledning for å møte utfordringene dine. Du betaler bare for den periode du har trenger, og kan velge fritt mellom ukentlig eller månedlig betaling, hvor du selvfølgelig alltid kan si opp abonnementet ditt.

HVA KOSTER DET?

Med GoMentor 24/7 får du gratis opprettelse og 40% rabatt i juni. Abonnementsprisene er som følger: 

  • Ukesabonnement: 699 kr. pr. uke. AKKURAT NÅ: 399 PER UKE
  • Månedsabonnement: 499 kr. pr. uke. AKKURAT NÅ: 299 PER UKE

Prisen er oppgitt pr. uke sånn at du kan se hvor mye du sparer ved månedsabonnement. Betaling skjer først etter endt prøveperiode og gjelder ut den perioden du har valgt (uke eller måned). 

HVORDAN FÅR JEG EN MENTOR?

Når du melder deg på GoMentor 24/7 forteller du litt om deg og din situasjon og hva du trenger hjelp til. På den måten kan vi matche deg med den rette mentoren for deg. Vi jobber for å matche deg med en passende mentor i løpet av 24 timer i hverdager. Abonnementet ditt begynner først når du har fått tildelt en mentor. 

KAN JEG VÆRE ANONYM?

I GoMentor 24/7 kan du velge om du vil være anonym eller ikke. Du velger selv hvilke brukernavn du vil ha, og du er ikke forpliktet til å opplyse andre personlige opplysninger om deg selv. Den e-mail adressen du opplyser ved innlogging har mentoren din ikke tilgang til. Den brukes av systemet vårt for å sende deg varsler når mentoren har svart og for å sende deg en link til fakturaen din (månedsoppgjøret) med oversikt over betalingene dine.  

 

HVOR MYE KAN JEG SKRIVE?

Du kan i utgangspunktet skrive så mye du vil. Hvis du ønsker svar fra mentoren din raskt, er det fint å være oppmerksom på at det kan ta lengre tid å svare hvis du skriver veldig lange meldinger.

HVOR RASKT FÅR JEG SVAR?

Mentoren din er forpliktet til å svare innenfor 24 timer alle dager i uken. Selvom det går noen timer mellom beskjedene, gjør mentoren sitt beste for å svare deg så fort som mulig. Det er ikke en live chat men mentoren bruker tid på å gi deg gode og grundige svar.

HVORDAN ENDRER JEG ABONNEMENTET MITT TIL PERSONLIG FREMMØTE ELLER ONLINE VIDEOSAMTALER?

Det er mulig å supplere GoMentor 24/7 med online videosamtaler, men du kan ikke få pengene i retur for det abonnementet du har betalt for. Du kan booke en online videosamtale inne i GoMentor 24/7 chatten ved å trykke på ”Book online sesjon”. Fordi mentorene som er tilknyttet GoMentor 24/7 er situert mange forskjellig steder i landet tilbyr vi ikke personlige møter som supplement til abonnementet ditt.

 

HVORDAN FORNYER JEG ABONNEMENTET MITT?

Et GoMentor 24/7 abonnement er et løpende abonnement som vil si at det fornyes automatisk når det utløper. Hvis du er fornøyd med abonnementet ditt og gjerne vil fortsette trenger du ikke å gjøre noen ting. Ønsker du å sette abonnementet ditt på pause eller stoppe det helt må du innen abonnementet løper ut stoppe eller sette det på pause. Det gjør du ved å logge inn på 24/7 chatten og trykke på ”Endre abonnement”. Å sette det på pause vil si at du alltid har muligheten til å aktivere abonnementet ditt igjen om du skulle ønske det. 

KAN JEG SKIFTE MENTOR UNDERVEIS?

Oppdager du at du ikke har kjemi med mentoren din eller at han eller hun ikke kan hjelpe deg, er det mulig å bytte til en annen mentor ved å kontakte GoMentor support.

 

Hvis mentoren din ikke svarer i løpet av 24 timer etter å ha mottatt en beskjed fra deg er det ikke mulig å få kompensasjon. Det er alltid mulig å be om en ny mentor. 

KAN JEG STOPPE ABONNEMENTET MITT?

Ja, du kan stoppe det ukentlige eller månedlige abonnementet selv om det ikke er ferdig. Du kan stoppe abonnementet ditt ved å logge inn på GoMentor 24/7 og trykke ”Endre abonnement”. Ønsker du å sette abonnementet ditt på pause eller stoppe det helt må du innen abonnementet løper ut stoppe eller sette det på pause. Det gjør du ved å logge inn på 24/7 chatten og trykke på ”Endre abonnement”. Å sette det på pause vil si at du alltid har muligheten til å aktivere abonnementet ditt igjen om du skulle ønske det. 

HVA GJØR JEG HVIS MENTOREN MIN SKAL PÅ FERIE ELLER ER SYK?

Mentoren din er forpliktet til å melde fra om sykdom og ferie til GoMentor hvis det påvirker deres tilgjengelighet. I det tilfelle vil de dagene mentoren din er tilgjengelig i bindingsperioden bli motregnet i den neste betalingen så du ikke betaler for dem. 

HVORDAN ER OPPLYSNINGENE OG BESKJEDENE MINE SIKRET?

All personlig data lagres på en sikker server hvor all informasjon dere utveksler (som login og sendte/mottatte beskjeder) er kryptert. Derfor kan du føle deg helt trygg når du bruker GoMentor 24/7. Opplysningene dine blir ikke delt med en tredjepart. Din personlige mentor vil kun se brukernavnet ditt og evt. profilbilde (valgfritt). 

HVA SKAL JEG GJØRE HVIS JEG VIL KLAGE OVER MENTOREN MIN?

Kundeservice er veldig viktig for GoMentor. Skulle du finne deg i en situasjon hvor du er misfornøyd med GoMentor 24/7 mentoren din, ber vi deg sende inn en formell klage. Eventuelle klager skal skje skriftlig via kontaktsiden på denne hjemmesiden og inneholde alle nødvendige detaljer for at GoMentor kan understøtte påstandene dine. Vi ber deg også om å skrive om du ønsker svar pr. telefon eller e-mail. 

TRENGER DU FORTSATT HJELP?

Ingen liste kan gi svar på alle de spørsmålene man har, og denne listen er ikke et unntak.

Har du spørsmål som ikke blir besvart ovenfor er du alltid velkommen til å kontakte GoMentor Support.    

Se utvalgte mentorer under

Finn mentorer i ditt område

km fra
 

GoMentor 24/7 - FAQ

Vi samarbeider med



Hvis du eller en annen person er i fare eller har selvmordstanker, bør du ikke benytte deg av GoMentor. Da kan disse instansene hjelpe deg med øyeblikkelig hjelp.

Denne siden tar i bruk informasjonskapsler for å sikre deg en god brukeropplevelse på hjemmesiden vår. Les mer